U nás sa predaj nekončí potvrdením objednávky. S našimi solárnymi systémami ste si zakúpili aj časť našich služieb. V prípade problémov alebo otázok vám garantujeme, že nezostanete bez našej pomoci. Za našimi produktami a službami stojí viac ako 12 rokov skúseností a viac ako 100 členov nášho tímu. Aj keď sa snažíme používať vysokokvalitné produkty s najmodernejšími technológiami, riziko problémov spojených s prevádzkou systému stále existuje.
V rámci našej popredajnej podpory poskytujeme
Riešenie problémov s prevádzkou
V prípade, že zaznamenáte nezvyčajné správanie vášho systému alebo jeho nefunkčnosť, stačí nás kontaktovať. Naše fotovoltické systémy štandardne obsahujú aj komponenty pre online monitorovanie, vďaka čomu sa vieme pripojiť k vášmu systému na diaľku a vykonať diagnostiku.
Ak identifikujeme nejaký problém, sme schopní niektoré opravy a údržbu realizovať prostredníctvom tejto vzdialenej metódy bez nutnosti osobného zásahu a výjazdu. Túto službu poskytujeme ZDARMA.

Servisný výjazd
V prípade, že sme vykonali inštaláciu vášho solárneho systému a nastane potreba zložitej výmeny komponentu alebo osobnej diagnostiky problému, sme schopní poskytnúť servisný výjazd priamo na miesto, kde sme vykonali inštaláciu. Táto služba je počas záručnej lehoty ZDARMA.
Samozrejme, radi vám pomôžeme aj po uplynutí záručnej lehoty a bežne realizujeme výjazdy bez ohľadu na dobu využívania nášho systému.

Administratíva a ďalšie služby
Pri zakúpení sieťových alebo hybridných solárnych systémov je potrebné absolvovať zložitý proces legalizácie systému s poskytovateľom energie. V tejto súvislosti vám ponúkame službu zabezpečenia legalizácie, revízie a projektovej dokumentácie.
Táto služba je poskytovaná ako doplnková a jej cena je stanovená v súlade s vašou cenovou ponukou.
Počas tohto procesu od vás ako zákazníka vyžadujeme len minimálnu súčinnosť. Značná časť zodpovednosti zostáva na nás, vrátane komunikácie s vaším poskytovateľom elektrickej energie. Počas celého procesu sme k dispozícii prostredníctvom telefónnej linky a e-mailovej adresy. Na záver vám všetky potrebné dokumenty doručuje kuriér priamo k vám domov.

Technické dokumenty
K našim systémom máme k dispozícii potrebné technické dokumenty. Od certifikátov cez vlastné návody na použitie až po projektovú dokumentáciu. Mnohé dokumenty sú priamo k dispozícii pri samotných produktoch na stiahnutie ZDARMA.
Dokumenty pre inštaláciu pripravených systémov zasielame výhradne fyzicky po zakúpení systému.
Ak by vám predsa len niečo chýbalo, neváhajte sa na nás obrátiť a radi vám pomôžeme.

Pomoc s dodatočným rozšírením systému
Ak sa rozhodnete rozšíriť už zakúpený fotovoltaický systém, môžete sa na nás obrátiť. Rozšírenie systému nie je jednoduchá záležitosť, ktorú možno riešiť len jednoduchým prikúpením panelov. Všetky naše systémy sú navrhnuté čo najoptimálnejšie, a preto pri uvažovaní o rozšírení je potrebné zvážiť zmenu aj u zvyšných komponentov.
S týmto návrhom radi pomôžeme, prekonzultujeme a vyberieme vhodné riešenie opäť na mieru. Konzultácie k rozšíreniu systému sú ZDARMA.

Odpovedáme na otázky
Nikto nevie všetko a my to uznávame. Preto poskytujeme bezplatnú technickú podporu ku všetkým zakúpeným produktom.
V našich zakúpených systémoch nájdete kontakty, na ktoré sa môžete obrátiť v prípade otázok alebo problémov.
Ak máte otázky týkajúce sa používania jednotlivých komponentov alebo doplnkového sortimentu, ako je solárne osvetlenie, čerpadlá, vyhrievané oblečenie a podobne, môžete využiť našu všeobecnú podporu, ktorú nájdete v sekcii Kontakt.

Nájdete nás
Na adrese:
ECO PRODUKT s .r.o., Priemyselná 2, 971 01 Prievidza
